Chirurgie generală

Sunt multe situații în care tratamentul medicamentos sau modificarea stilului de viață sunt suficiente pentru ameliorarea simptomelor unor afecțiuni. Deși oamenii nu sunt încântați de soluția chirugicala, atunci când cele de mai sus nu sunt eficiente, chirurgia devine cea mai buna soluție. Dacă medicul recomandă acest tip de tratament, pacienții își vor dori să afle care sunt cele mai bune opțiuni pentru ei.

Chirurgia tradițională este o soluție, însă implică o incizie mare, durată mare de vindecare, durere și risc mărit de infecții.

Laparoscopia convențională este eficientă și reduce dimensiunea inciziei, însă se poate dovedi ineficientă în cazul intervențiilor și situațiilor anatomice complexe.

Chirurgie generala minim invaziva

Noul tip de chirurgie minim invazivă

Cu ajutorul tratamentului da Vinci, chirurgii pot îmbina beneficiile primelor două variante chirurgicale, prin incizii de 1-2 cm, dar cu precizie îmbunătățită și control sporit. Sistemul da Vinci le permite chirurgilor să reducă durerea şi riscurile asociate chirurgiei deschise, crescând în acelaşi timp şansele unei recuperări rapide şi unor rezultate clinice excelente.

Referințe:

• Jacobsen G, Berger R, Horgan S. The role of robotic surgery in morbid obesity. J Laparoendosc Adv Surg Tech A. 2003 Aug;13(4):279-83.
  • Snyder BE, Wilson T, Scarborough T, Yu S, Wilson EB. Lowering gastrointestinal leak rates: a comparative analysis of robotic and laparoscopic gastric bypass.J Robotic Surg. 2008.

Ce spun cei care au folosit sistemul?

Testimoniale Pacienți și Medici »

Intervenții realizabile prin sistemul de chirurgie robotică da Vinci